Thursday 20 August 2009

KHUTUB KHANAH 5

Koleksi key-chains kesayangan aku, ada dlm lebih kurang 70psc kot banyak sangatt aku pun malas nak kira


Entah apa faedahnya entah aku dok buat kod warna ni masa tingkatan tiga..yelah masuk Form 4 mane ada lagi Pend. Seni kan. Aku campur2kan kaler dan jadikan kod warna dan simpan bukannya aku pernah guna dan benda ni pun dah selamat dikebumikan bersama dgn 'mereka2' yg lain

Kotak muzik utk projek PMR 2000 masih kekal dlm simpanan berharta aku. Bukan tu aje masa Form 1 buat tempat letak kaset dan masa Form 2 pula buat tempat letak barang macam botol minyak rambut ke bedak ke dan dua2 benda tu ada lagi aku simpan. Yang tempat letak barang pernah mak aku gunakan kat rumah sebelum tukar yang baru so berjasa juga benda tu kan

Surat2 cinta eh... tak ada maknyanya surat cinta macam ni. Nisurat yg aku dan Dayah budak yg kamceng dgn aku masa kitaorang sama2 kerja kat JJ. Sekarang dia ni dah nak habis blajar dlm bidang nursing kat Mahsa College. Sorang keje pagi sorang keje petang memang tak dapat jumpa tambah pula dapat bos 'bandut' jealous tgk kitaorang rapat so surat2 ni jadi penghubung kitaorang dan peti suratnya dalam loker yg kitaorang kongsi...macam2 ada bila baca balik boleh gelak sorang2...yg ini separuh aje yg aku nak simpan coz ada something...ahaks!!!

No comments: