Thursday 12 February 2009

MY 24TH BIRTHDAY

Kek harijadi berperisa blueberry

Aku dan kek besday

Anak buah dari kiri Muhd Rusydi, Muhd Dhiyaurahman Ali dan Nur Rasyiqah.
Yang aku peluk tu Nurul Jannah cuma Nurul Iman Nasuha jer x ada dlm ni

Makan ni sume favourite aku terutama kek batik yang aku buat sendiri tuk besday aku

Saat menjamu selera

Goodies beg sempena besday aku...ada rezeki lebih sedekah tuk budak2 masa kenduri abah aku
Ni rupanya dari dekat

Semoga hidup aku akan lebih diberkati Allah s.w.t dengan murahkan rezeki, panjang umur aku disamping kesihatan yang baik untuk bekerja. Doa2 gak supaya dapat kerja yang lebih baik dan menjamin. Jodoh tu serah pada yang lebih berkuasa untuk tentukan nak cari pun takut tersalah cari. Biarlah masa dan keadaan yang tentukan...Amin

No comments: