Friday 27 June 2008

KEMBALI LAGI!!

Salam buat semua,
Saya kembali lagi setelah baper lama dok biarkan rumah ni sunyi sepi....x de benda yg menarik sangat nak diceritakan bila dah berhenti keje ni kan cuma keje partime kat Jusco masih ada lagi. Itulah nyawa saya dari dulu biarpun macam2 masalah dan dugaan yang pernah melanda saya sepanjang berada di sana. Tak kenal maka tak cinta kan.


Sebenarnya bulan ni genap setahun saya mengenali alam blogging ni....rasa kejap jer. Di sini saya mula mengetahui alam blog ni sehingga saya pun ada blog sendiri. Yang lebih manis di sini juga saya dapat mengenali novelis2 tak kira yang lama atau baru serta dapat kenalan baru. Thanks to Kak Aleya Aneesa, Kak Dhiya Zafira, Adik Fad, Adik Liyana dan mereka yg sudi berkenalan dgn saya. Semoga perkenalan ini akan kekal untuk selamanya... (jiwang lah plak)

No comments: