Saturday 19 December 2020

BUB - DIS 2020 (BHGN 2) - UCAPAN,FOTO,FACE MASK,FEODORA,KEMAS BARANG,MAKANAN,RM2,BUB,GIVEAWAY

Ucapan balas daripadan mantan bos besar MPAJ

Ada berapa ribu gambar aku nak edit?

Bukan aku punya pun - bos punya!




Beli syampu Feodora lepas aku selalu tengok di FB dan nak cuba sebab aku ada masalah rambut gugur dan kulit kepala bermasalah - masa remaja alhamdulillah rambut aku tebal tapi mulai gugur sedikit demi sedikit hingga semakin menipis.

Semoga ada perubahan dengan syampu ni..aamiin


Kemas, jangan tak kemas!

Kebanyakan barang yang ada ni dari aku kat JPB lagi

Dah kemas!!!

Beli dengan Shima PC - Nuha yang nak (RM15)


Cantik tapi rasa tak tahulah dan minta-minta sedaplah sebab harganya pun sedap

Pertama kali beli donut J.Co ni!

Teringin nak makan donut

PKP - kena paksa buat dan hantar gamabr dalam grup BUB sebab jabatan PSP @ KAP yang minta kita orang buat benda ni.

Langkah mencegah pembiakan denggi dan aku tak tahu nak buat apa sebab kat rumah PM2 ni tak ada kolah mandi ke tong isi air untuk mandi ke kat dalam bilik air. Pasu-pasu bunga pun tak ada. Sudahnya aku buat macam ni sahaja. Janji ada gambar.

Beli kek kukus buah - aku beli pun sebab mak yang suka makan



Aku beli lagi kerepek belinjo ni tapi nampak sikit pula kali ni

Tong belah kiri tu nampak sikit kan!


Dah kemas, siap ada tabung lagi! Aku suka kumpul duit syiling 50 sen yang lama

Kenangan RM2 yang dulu ada di pasaran

Masa raya dulu selalu dapat RM2 masa duit ni tengah tular di pasaran...hahaha

Yang Choco Jar ni pula aku beli dengan Kak Ina Bobok. Mula-mula aku dah beli sebotol dan bila bawa balik, Adik aku pun nak juga. Sudahnya beli sekali 3 terus!

Edit gambar ada beribu riban ni!

Aku beli juga kopok Terengganu ni 


Tempat letak segala borang di BUB dulu

Aku dah kemaskan sebab katanya bos nak bawa balik - letak kat sini pun macam tiada kegunaannya sahaja


Buat kerja-kerja failing lagi

Nurul menang giveaway - dapat kek comel ni!



Kalau nak beli sendiri memang tak berbaloi dengan harganya (pada akulah!)

No comments: