Monday 7 December 2020

BUB - DIS 2020 (BHGN 1) - KEMAS BARANG,DIARI,MESYUARAT,KEK PANDAN GULA MELAKA,KEREPEK BELINJO,MEMO,MINGGU INOVASI

Sambung aktiviti kemas barang aku kat opis ni sebab banyak sangat barang kan!



Ada set pinggan, mangkuk besar dan kecil, sudu, garfu dan cawan warna hijau kat opis ni. Aku beli masa dekat JPB sebab aku lebih suka ada barang aku sendiri senang nak guna. Set ni semua aku beli dekat Jusco Maluri (AEON Maluri) dulu dan cuma satu mangkuk sedang ayng au beli dekat kedai Eko (Kdai Barang RM2 ke RM2.10)

Bawah meja pun penuh barang


Ada orang bagi - terima kasih

Atas meja pun penuh juga! Ada barang dari staff lama (staff sambilan dulu) yang aku tak usik atau kemaskan lagi dan sekarang baharu nak kemas.





Diari yang ada pun aku ak guna, ni dapat lagi!




Nak buat minit mesyuarat - dia orang selalu guna Tuan @ Puan Pengerusi dan aku pun cari kat DBP, letak Pengerusi pun dah cukup.




Beli dengan Kak Faizah BS - RM25 sebalang

Ni pula beli dengan Kak Nadirah PC

Kerja aku asyik membeli sahaja sbab nak buat sendiri memang tak adalah jawabnya kan!

Akhirnya aku kemas juga bahagian ni!



Sebelum aku masuk BUB

Format baharu kertas memorandum a.k.a memo

Macam ni pula memonya - ada pro dan kontra nya ni!

Ni sebelum aku join grup Urus Setia BUB 

Kena paksa masuk program Cetusan Inovasi ni edua dengan Wani tapi tajuk lain-lain (tajuk pun bos yang bagi). Wani memang staff baharu MPAJ dan aku kiranya staff baharu BUB dan hendak tak hendak aku kena masuk juga. Lagi pula Jabatan Korporat nak setiap wakil jabatan / bahagian ada. Masing-masing nak kejar KPI masing-masing kan jadinya paksalah macam ni. Dah last minute kena buat ni jadinya apa yang ada sahajalah. Gambar pun aku ambil dari Cik Goo (Google lah! Hehehe...) sahaja.





Dah kemas!!!

Pandangan dari atas pula...hihihi

No comments: