Wednesday 20 May 2020

BUB - P.BULANAN KHP, BIRTHDAY, PKP, GAMBAR JABATAN,MASK EXTENDER, KEBUN, MAKANAN

4.3.2020 -Perhimpunan Bulanan KHP

5.3.2020 - Dia orang sambut besday Kak Yam! Besday aku tak ada pun....hehehe


Kak Yam suka Cake butter

6.3.2020 - Berdedai-dedai sarapan di Restoran Rejab

18.3.2020 - Pengumuman berkaitan Corona Virus a.k.a Covid-19





4.5.2020 - Mereka yang kena datang kerja
8.5.2020 -  Order sate dengan Darwina PK


18.5.2020 - Gambar BUB untuk Buku Laporan Tahunan nanti. Nak ambil gambar ni dari sebelum PKP lagi asyik tertangguh sebab orang ni tak ada, orang tu tak ada, eh nak tunggu bos masuk kerja lah...bla...bla..bla..sampailah jadi PKP dan PKPP bagai baharu nak ambil gambar. Sudahnya ambil je lah gambar dekat luar BUB...


Satu-satunya jab./bhgn yang ambil gambar jabatan pakai pelitup muka tau! Sebabnya dia orang dah ambil gambar awal-awal sebelum PKP lagi!






20.5.2020 - Sebab kena pakai pelitup muka kan susah sikit bagi yang bertudung dan kebetulan Kak Faizah BS ada post kat status pasal mask extender ni, jadinya aku beli lah dua. Asalnya nak beli 3 (satu untuk Adik aku) tapi bila tanya dia tank nak lah pula. Ni 2 utas (betul ke penjodoh bilangan ni?) = RM10 termasuk postage. Elok benang kaitnya, dijahit dengan rapat dan padat serta tak mudah berbulu, mungkin guna benang yang berkualiti kot. Jadi koleksi mask extender lah lepas ni...nak cari ikut warna tudung lah pula...huhuhu

6.3.2020 - Kebun BUB tanam bayam merah. Aku pernah bawa balik tapi tak masak-masak pun. Sudahnya aku bagi kawan Adik aku.





16.3.2020 - Kuih tat yang popular di Shah Alam - beli dari Ain. Kawan dia yang buat katanya



8.5.2020 - SOP di dalam lif


Macam-macam yang aku beli...nafsu makan betul lah. Aku beli ni bukan makan sangat pun..

14.5.2020 - Dapat Nasi Arab hari ni

18.5.2020 - Dapat kerepek seorang sebungkus dari KESUKE




20.5.2020 - Dapat lagi nasi percuma dan kali ni daripada Dato' YDP pula

17.3.2020 - Sarapan terakhir bersama-sama di K.A.R.A.T (tak jauh dari MPAJ pun)

Kena jawab soalan pula

18.5.2020 - Bila bos tukar gambar dalam grup WhatsApp

No comments: