Monday 3 June 2019

COP BAHARU / OLE-OLE / GAMBAR JABATAN

30.1.2019

Aku tempah cop baharu untuk kegunaan Bahagian Integriti sebab banyak cop yang tak ada dan menyukarkan aku buat kerja sebenarnya. Cop surat keluar masuk pun tak ada sebab aku tak suka tulis tangan sebab tulisan aku tak cantik. Kalau guna cop lagi bagus dan lebih kemas serta teratur.


BESAR SANGAT NI, KENA TUKAR YAN KECIL SIKIT 
Ramai orang awam yang datang minta pengesahan pegawai di MPAJ dan En. Rasul (bos aku) salah seorang daripada pegawai tersebut. Senang kalau dah ada cop sendiri daripada nak pinjam kan. Lepas ni siapa yang gantikan tempat aku dah tak susah sebab dah ada macam-macam cop yang aku dah tolong sediakan.

30.1.2019
DAPAT OLE-OLE DARI THAILAND LAGI & AKU TAK TAHU SIAPA YANG BAGI.

TAHU-TAHU DAH ADA ATAS MEJA JE

28.1.2019
Sesi bergambar jabatan bermula dan kat bawah ni contohnya.

NI BUKAN BTS KE?

CANTIK KAN - UNGU PUTIH DI JPB


No comments: