Monday 15 May 2017

KEDAI RM2 DI SEMENYIH, BUNGA BIRU PUTIH & KALAM JAMA'I

4.5.2017
Hari ni aku  ikut Angah  & the family ke Semenyih untuk jemput anak buah aku yang sulung, Rasyiqah. Ini kali pertama aku pergi ke sana manakala Angah dah pernah sebelum ini. Agak jauh juga perjalanan untuk ke sana. Madrasah Iqa kat kawasan perumahan baharu dan kawasannya agak sunyi. Kemudahan agak jauh dari situ.
RUMAH UNTUK DIJUAL

LAGI RUMAH UNTUK DIJUAL

Lepas dah ambil Iqa kita orang singgah di Kedai RM2 yang mana semua barang kat situ berharga RM2. Banyak juga yang aku borong.

AIR SPRITE TU AKU BELANJA IQA

UNTUK ADIK KU YANG TERSAYANG...HUHUHU

RM2 UNTUK DUA KEROPOK TAPI AKU MAKAN KEROPOK ROSTIK JE...POTATO CHIPS AKU TAK MINAT

UNTUK MAK DAN ANAK-ANAK BUAH AKU
NI PUN AKU BORONG KAT SINI

STOK UNTUK OPIS
Ni bunga dan daun pandan untuk 'abah'. Mak, Angah, Iqa dengan Muhd yang akan pergi. Adik, aku tak pasti sebab dia kerja. Bunga dan daun pandan ni Angah yang beli dekat Chow Kit. Mana nak cari daun pandan banyak-banyak macam ni kan kat KL. Semua kena beli.

Kebetulan benda ni tengah ditoskan dekat sinki, aku pun apa lagi, dok buat deko kat situ.







Nurul bergaya dengan baju baharu untuk pertandingan Kalam Jama'i nanti. Dia mewakili SRA Al-Suyuti, Kg. Pandan yang dahulunya dikenali dengan nama Sek. Agama Al-Watan. Angah dengan Adik pernah bersekolah di sana. Baju ni ustazah bagi pinjam dan kalau nak beli sepasang dengan tudung = RM100.



No comments: