Saturday 25 February 2017

FAMIZA WEDS SYAFIQ & BOLA JARING - 25.2.2017

Selalu pergi rumah orang kahwin, kita orang akan sampai dalam pukul 12 lebih dan paling lewat pun dalam pukul 1 petang TAPI yang ni dekat pukul 2 lebih baru sampai. ebelum tu ada juga berjanji dengan Maizan dan Siti dalan grup WhatsApp untuk jumpa di majlis perkahwinan Miza tu nanti tapi Siti dah sampai dulu dan balik dulu. Dia tak sempat nak bergambar dengan pengantin pun sebab ramai orang katanya dan aku pun faham dia sedang berbadan dua. Maizan pula datang lambat katanya.

Masa aku dan famili sampai, pengantin sedang bergambar dengan kawan-kawan dia orang dan jemputan pun dah kurang. Lepas makan dapatlah gi bergambar dengan raja sehari. Hari pula hujan renyai-renyai. 








NUHA TENGAH MAKAN KEK PENGANTIN (KEBETULAN DIA ORANG TENGOH POTONG KEK TU)
OLEH-OLEH UNTUK JEMPUTAN




Maizan pula datang tepat pukul 4.30 katanya dan masa tu pengantin dah 'tak ada'. Pengantin dah pergi bergamar 'outdoor' dan yang tinggal hanya maka bapa pengantin dan inilah buktinya....huhuhu 



Tak ada rezeki nak jumpa pengantin yer Maizan dan kehadiran aku di sini melengkapkan kehadiran aku di majlis perkahwinan adik-adik ku. Maizan , Siti dan Miza.

PERTANDINGAN BOLA JARING ANTARA JABATAN
 DI PADANG PERBANDARAN AMPANG INDAH 

JPB join dengan Jab. Pelesenan










NAZA BERGAMBAR BERSAMA ZALILA - 26.2.2017
 Naza & Zalila (Ila) ni merupakan peserta PTM sama dengan aku....dapat jemputan tapi maaflah tak dapat nak hadirkan diri. Dorang ni bekerja di MPSJ.

No comments: