Tuesday 14 June 2016

UJIAN MENAIP DI MORIB & KILANG KEREPEK

12hb di Pusat Latihan Awam Selangor, Morib - aku dengan member akan menduduki ujian menaip bagi melengkapkan syarat untuk pengesahan jawatan. Perjalanan agak jauh. Ramai juga yang nak ambil ujian menaip ni. Sementara menunggu untuk ke bilik peperiksaan ada sorang adik ni (walaupun dia dan kita orang bahasakan dirinya akak walaupun dia muda setahun drpd kita orang....hehehehe).



Kita orang tanya sama ada dia dah gi Kursus Transformasi Minda (dulu Kursus Induksi) & dia jawan dah gi bulan April hari tu kat sini (PLAS) selama seminggu. Nampaknya aku dengan Ita sajalah yang tercicir sebab 95% dah gi kursus tu. Minta tolong orang yang sepatutnya pun macam tak ada tindakan apa-apa. Kalau kita orang boleh buat sendiri rasanya dari tahun lepas lagi kita orang dah gi kursus tu kan!

So ada lah ambil no.telefon dia untuk tanya apa-apa yang patut nanti pasal kursus tu kan. Masa balik Abg Saifol bawak kita orang kat kilang kerepek yang agak popular dalam kalangan mereka yang tahu pasal kilang tu kan. Kalau tak, tak ada GST kot!






AKU BELI YANG NI UTK ADIK & AKU PUNYA LAH!






No comments: