Tuesday 26 April 2016

KURSUS KHIDMAT PELANGGAN (13 & 14 2016)- HARI KEDUA

Hari kedua, kita orang kena buat diagram ni pulak. Pusinglah macam mana pun asalkan dapat buat bentuk ang diberi. Satu grup akan dapat gambar yang berbeza dan dalam masa 20 minit kenalah buat. Ada 2 set jadi tiga orang tu fikirlah macam mana nak selesaikan. Aku, Kak Jay dengan Kak Nor dok cuba jugak buat...dah dapat sikit kat sana sikit kat sini nak cantum tengah-tengah dah stuck..tak tau nak pusing ikut mana....huhuhu.






SEPATUTNYA TAK BOLEH CABUT TAPI DORANG NI...HUHU
AKHIRNYA GRUP AKU YANG TIGA ORANG NI DIBANTU OLEH PN.ZALINA UNTUK DAPATKAN BENTUK EPAL TU DAN BERJAYA!!!
NI LAH SEPATUTNYA BENTUK YANG KITA ORANG DAPAT
NI GRUP LAIN PUNYA, KENA BUAT BUNGA.2 PRANG WAKIL TIAP KUMPULAN AKAN BAGI ARAHAN. YANG NI GRUP AKU JE DENGAN 1 LAGI GRUP JE YANG BERJAYA BUAT....




MENU TENGAH HARI DENGAN AIR SARSI

Petang tu aku dengan Kak Atie turun lambat sikit sebab ada kerja yang perlu diselesaikan dengan segera dan aku pun dah maklumkan kepada Pn. Zalina tu. Masa kita orang turun dalam pukul 3 petang, grup aku tengah buat ni.




YEH..BERJAYA!!!
DAH BERJAYA KITA AMBIL GAMBAR DULU




MASING-MASING SIBUK MENGUKUHKAN TIANG KUMPULAN




Lepas dah siap tu Pn.Zalina akan ke setiap kumpulan dan akan gunting salah satu daripada tali yang menyokong tiang tersebut. Kalau tiang masih berdiri tegak maknanya berjaya dan sebaliknya. Dapat markah penuhlah kumpulan kita orang...yea! yea!!!


Kesimpulannya memang best lah kursus ni cuma takut bila nak aplikasikan dah terlupa...hahaha. Cara Pn.Zalina tu menyampaikan info dan maklumat tu memang best dan beliau juga ada berkongsikan pengalaman beliau sendiri.

No comments: