Monday 12 January 2015

BUTIK AMANI, KAJANG - 20.12.2014

Tempat ni diperkenalkan oleh Cik Ogy yang selalu menjahit baju kurung kita orang. Dia ada jual tudung yang mana kita boleh pilih warna tudung yang kita nak. Dia bagi alamat ni kat mak supaya boleh pergi pilih sendiri warna tudung yang mak nak buat sebab sebelum ni mak ada beli beberapa helai tudung daripada Cik Ogy dan serasi.











Di bahagian paling atas merupakan tempat pakaian dan tudung-tudung ni dijahit dan aku dan Angah naik ke atas sebab nak pilih kain. Angah buat seluar sementara aku buat baju Muslimah dan skirt.










CONTOH SKIRT AKU DAN BAJU MUSLIMAT MANAKALA YANG UNGU SATU LAGU BAJU MUSLIMAH NURUL
MANA SATU KAK MAS PUN AKU TAK INGAT TAPI KEDUA-DUANYA SANGAT LEMAH LEMBUT TUTUR KATANYA DAN HORMAT MAK AKU SEBAGAI ORANG TUA.

No comments: