Thursday 18 December 2014

JUALAN BUKU AKHIR TAHUN 2014 - 21 & 23.11.2014

Secara kebetulan je aku tahu ada Jualan Buku Akhir Tahun ni melalui FB.

21.11.2014 
 



















Kebetulan buku baharu aku dah berada di pasaran dan aku memang dah janji nak ambil salinan naskah untuk penulis di situ.



AKU BELI DAN ADIK AKU PUN BELI JUGA. 'SUPPORT' KAKAK DIA KAN!






KOMIK YANG BERJAYA MENARIK PERHATIAN AKU!

SEPASANG KASUT MERAH NI ADIK AKU YANG BELI


MURAH -MURAH SAJA BUKU NI...PENERBITAN JAYA BAKTI
UNTUK NUHA
 

ADIK PUNYA
 

INI SEMUA BUKU YANG AKU BELI
23.11.2014
BUKU NOHIN....YANG WARNA BIRU GELAP TU!
 

Macam-macam brosur kita orang dapat!






BUKU BAHARU AKU - TIGA BERADIK

Buku-buku Penerbitan Jaya Bakti. Kadang-kadang buku lama macam ni lagi menarik untuk aku baca berbanding buku-buku yang agak moden sekarang. Sebab aku dulu pun membesar dengan membaca buku-buku macam ni di perpustakaan.

 



BUKU TOKOH-TOKOH TERNAMA DUNIA

BUKU TOKOH-TOKOH TERNAMA DUNIA




No comments: