Thursday 6 November 2014

FILEM : LOVE, ROSIE AT KLCC



Semalam aku, adik aku dengan kawan dia gi KLCC tengok citer Love, Rosie. Adik aku menang tiket wayang jadi dapatlah dua tiket percuma. Tayangan jam tujuh. Balik kerja terus 'kejar' teksi sebab takut jalan 'jammed'. Lepas dah settlekan tiket wayang kita orang singgah kejap kat Kinokuniya. Sempat jugak aku beli sebuah buku. Lepas tengok wayng singgah kat Colg Storages tapau untuk makan malam. Inilah hasilnya...

Crepe...nama tak ingat. Kulitnya rasa macam apam balik dan kat dalam ada ham dan cheese. Ini menu adik aku.
Yang ni aku dah pernah beli dulu dan disebabkan teringin beli jugalah walaupun harga agak berdentum mahalnya...


Yang ni beli 1 percuma satu
Usai beli makanan dan sedang cari 'jalan pulang' tiba-tiba mata ku tertancap pada butik ini atau lebih tepat pada baju di bawah ini. (macam ayat dlm cerpen pula kan...huhuhu...)
DIANE VON FURSTENBERG - Bruna metallic wrap dress ni aku pernah tengok ada yang pakai

Sama tak baju ni dengan gambar yang aku ambil ni...memang sama lah!!! :)
Queen Mathilde of Belgium

No comments: