Wednesday 3 September 2014

SEMINAR CADANGAN PEMAJUAN (26.8.2014) - BHGN 1

Sebelum pergi kerja semat lagi ambil gambar..huhu.huhu
Kedatangan para peserta
Banting seminar..yang pakai tudung Fareeda tu bos aku
Brosur

Aturcara seminar
Sedikit pengenalan berkaitan cadangan pemajuan


Kaunter pendaftran yng sudah menerima kedatangan para peserta seawal jam 7.30 pagi lagi walhal seminar dijangka bermula sekitar 9.30 pagi


Kita bergambar dulu...aku dan Kak InaNorizan
Dari kiri: Kak CT (pelukis pelan kanan), Kak Jue (TA aku), Kak Liza (TA), Kak Malisa (pelukis pelan), Pn.Rohana (Pegawai Perancang) dan Kak Wan (TA)
Lebih kurang sama dengan gambar di atas cuma yang berdiri dua & tiga dari kanan tu ialah Kak Hani (TA Kanan) dan sebelahnya Kak Nurul (TA merangkap pengacara majlis)
Tambah lagi; yang bertudung Fareeda Faridot tu Pn. Zuraina (Pemangku Pengarah kita orang) dan di sebelahnya yang bertudung hitam tu Kak Atie (TA)


Bila datang menyerbu beramai-ramai kelam-kabut jugak dibuatnya

Kak Hani, dalam pada menyusun beg tu sempat lagi posing

Para peserta bersarapan dengan bihun putih + keropok + cili kicap. Juga ada kuih karipap dan sari ayu

Kak Ina, aku dan K. Malisa dan yang belakang tu budak praktikal Shikin

Menyorong komputer untuk pengeluaran resit bayaran
Tudung biru: Kak Yan & Tudung ungu: Kak Hawa

Dari kiri: Abg Faizul, Abang Bahari, Abg Kerol dan bekas praktikal di jabatan kita orang (ni sebelum aku masuk kerja disini)
Usher = Kak Bed dan Kak Malisa

No comments: