Saturday 17 May 2014

PBAKL 2014 - PART 4

'Snap' Don Mustofa
Gambar dia orang ok jer aku ambil kan!!!
Nak ambil gambar yang 'proper' agak tipis...dari jauh pun tak apalah..
Ramai yang menyerbu sebenarnya walhal dia pun macam kita orang jugak...jalan-jalan cari buku




Monodrama kot..tak tahulah cuma yang aku tahu berkisarkan seseorang yang dalam keadaan koma lepas tu dia nampak dua lorong @ jalan yang dia harus pilih. Yang hitam ataupun putih. Doktor kegelapan atau doktor keimanan. Tengok sikit je lepas tu dah ke booth yang dituju


My 1st baby at Karnadya Solutions.. korang dah beli ke belum?

Bila masa dia orang bergambar akupun tak tahu daaaa...........
Mula-mula masuk tengok oang beratur panjang..ingatkan kaunter bayaran. Rupa-rupanya beratur untuk dapatkan tandatangan dan bergambar dengan Datuk Chef Wan rupanya...


Aku tak beli buku masakan Chef Wan so snap jer lah orang lain punye photo....
Sporting gila....



Di booth Ana Muslim...segmen bernyanyi dengan kanak-kanak

Ini yang aku beli untuk PBAKL kali kedua pada hari terakhir 4.5.2014
Buku anak buah aku Muhammad Dhiyaurrahman Ali
Pergi kali kedua dan adik aku beli banyak ni......

My sis yang punya
Adik aku yang beli...macam lawak Jep Sepahtu.. Manisnya Kurma Ini!!!
Adik aku beli 3 buku = RM100 dan boleh join cabutan bertuah. Dapatlah hadiah CD Permata Hijjaz.
Penanda buku dan buku nota

No comments: