Friday 2 May 2014

PBAKL 2014 - PART 1

Booth pertama yang kita orang singgah...tak ingat penerbitan apa


Snap gambar sementara nak tunggu adik aku dengan kawan dia borong buku

Dulu aku pernah kumpul majalah ni sebagai koleksi dan kini tiada lagi....
Gambar EXO ni untuk Elisa, budak praktikal kat opis aku sebab dia ni memang minat gila dengan kumpulan K-pop ni.

Booth Mustread
ITBM... Buku Tetamu Istimewa ni karya penulis yang selalu hantar cerpen kat majalah terutamanya majalah Harmoni. Persaingan sihat sebab dia rajin menghanatr cerpen ke majalah dan yang aku tahu ialah majalah Harmoni dan Mingguan Wanita memandangkan aku hanya beli secara konsisten setiap bulan pun cuma majalah Harmoni. Pari-pari Syurga tu pula hasil karya kawan aku semasa kita orang mengikuti Minggu Penulis Remaja (MPR) ada 2002.
Booth member yang dulu pernah kerja di SWW suatu ketika dulu, Kalau nak jumpa pun biasanya kat sinilah tempatnya. Tahun ni terserempak sewaktu kita orang nak masuk ke dewan dan dia bersama kakak dan sepupu dia nak keluar gi cari buku.


Tulisan khat RM4......aku buat satu

Sementara nak tunggu giliran untuk buat nama khat, aku snap gambar ustaz di booth yang berhadapan dengan kita orang







Booth Ana Muslim

 Booth PTS

No comments: