Thursday 10 April 2014

CUTI TAMAT PERKHIDMATAN = CUTI!!!


Aku akan mula cuti esok sehingga Rabu depan  sempena cuti tamat perkhidmatan kontrak yang genap 4 tahun (2 kali sambung kontrak), Boleh bangun lambat, boleh kemas barang-barang yang semakin menimbun...aku kemas  dan lepas tu barang-barang  bertimbun balik sebab suka longgok kan banrag (salah sendirilah kan!)

Jumaat aku akan ke Times Square untuk menonton wayang dengan adik aku dan aktiviti  makan-makan di sana. Adik aku suruh aku cuba makanan Korea sementelahan dia dah pernah cuba dengan kawan-kawan dia. Tengoklah macam mana nanti nak cuba ke tidak. Takut tekak ni tak boleh terima jer tengok kat tv macam sedap, macam nak cuba, macam best jer.

SoooOOooo HappY HoLidAy TO Me!!!

# best kan kalau dapat pergi cuti-cuti kat tepi pantai macam dalam gambar tu... :P

No comments: