Sunday 17 April 2011

LATIHAN KOIR - 17 APRIL 2011

Di sinilah tempat kita orang nak buat show tu hahahaha.....

Ni gambar dari jauh sebab aku dah dok dalam van masa ni nak balik Pandan Indah lepas latihan koir. Duduk lak dgn budak2 laki memang asyik tergelak sahaja. Dorang asyik ushar orang-orang dalam kereta...sampaikan terushar kereta SU sendiri! Hahaha padan muka....

Pentas separuh siap...masa ni baharu bawa masuk pepokok bunga kat pentas.

Di sinilah kita orang akan berdiri nanti dan tengoklah mikrofon yg banyak kat atas pentas tu...di mana yer kedudukan aku!

Kabur sikit gambar nih...masa ni aku dah siap untuk latihan terakhir pada malam Ahad tu.

Aku dgn Intan..penat wok nak tunggu tak juga mula latihan.

Lampu-lampu kat sini pun jadilah untuk disnap disebabkan kebosanan tahan gaban!

Ni gambar curi orang kuat koir dan majlis tu nanti.... budak lelaki kat belakang yg berbaju hitam tu pun salah seorang geng koir. Kesian sebab mana nak nyanyi mana lagi nak setting projektor tu....kelam-kabut

Ada nampak muka orang yang rasa happy sebab kena nyanyi depan orang ramai tak? Sapa nak tolong jawab

Aku dgn Intan dan Kak Dilla

Aku dan Intan dan Rozita. (Kami sebaya tau!)












Kita orang disediakan penginapan di INTEKMA RESORT


RUMAH BESAR DI BALIK BELANTARA


RUMAH SAPALAH NI YE?

















DOK TENGOK BUDAK-BUDAK LELAKI MANDI KOLAM

TERNAMPAK PULAK KERETA UNTUK PESERTA MENTOR YANG MENGINAP DI INTEKMA NI

NAK GI REHEARSAL MALAM-MALAM NI

No comments: