Tuesday 3 November 2009

HIBERNASI


Rasa2nya lepas ni semakin jarang kot aku up-date blog aku tapi tak tahu juga kalau ada perkara yg memerlukan aku kerap ke cc apa salahnya up-date sekalikan. Sekarang kalau boleh aku nak fokus pada penghasilan cerpen dan juga berusaha sehabis daya utk menghasilkan sebuah novel kanak2. Aku kena cakap pada diri sendiri memandangkan akulah yg kena support diri sendiri. Kalau bukan aku sapa lagi kan.


Secara tak langsung walaupun aku tak berjaya menjejakkan ke ke puncak menara gading seperti teman2 aku yg macam hantu tu, at least ada guru2 sekolah aku bangga dgn pencapaian aku dlm bidang penulisan ni malah ada yg bagi support suruh buat novel pula. Apa yg benar2 membanggakan aku adalah pengetua yg baru mengepalai SMK Datok Lokman tu pun rasa bangga dgn aku kerana beliau mendengar cerita daripada cikgu2 aku yg lain.

Thanks a lot my beloved teachers....sume orang takkan sama pencapaian yg mereka miliki kan...yg penting aku usaha dan kena bekerja keras dan buktikan kepada mereka yg sungguh kurang ajar pada keluarga aku (masalah dalaman manusia berhati syaitan) dan juga buat teman2 yg begitu gampang (dlm Bahasa Indonesia= senang) melupakan persahabatan ini.




Usaha + Doa + Tawakkal = KEJAYAAN!!!


No comments: