Friday 2 July 2021

FEODORA, MAKAN-MAKAN, AKU, PENANDA BUKU, DIY & GIVEAWAY ADIK - JUN & JULAI 2021

Aku beli lagi syampu ni..Adik cakap ada perubahan juga pada rambut aku.


Buat makan-makan - kita orang kongsi sorang sikit

Ayam masak merah

Sayur campur

Nasi

Isi ikan

Kuah ikan sweet sour



Adik dan Mak










Lukisan aku masa bayi - kawan SMKDL yang tolong lukiskan. Terima Kasih Chong Suh Din a.k.a. Vanessa

Sebahagian koleksi penanda buku


Penanda buku Pesa Buku - kali pertama pergi sana dengan kawan sekolah, Hamizah Madi

Ni aku buat sendiri masa dapat peluang menulis buku XPDC Cuti Sekolah - Ada sesi tandatangan di Pesta Buku pada tahun 2012.

Kalender pun aku boleh jadikan penanda buku...hahaha. Kreatif tak saya?


Nak beli kipas mini kat DIY






Adik memang giveaway dan dapat set makanan ni - tinggal ngap je!



Makanan sampingan

No comments: