Saturday 27 February 2021

BUB - FEB 2021 (SOP BAHARU, PM2, WAKAF QURAN, KEMAS BARANG BOS LAGI & JADUAL KERJA PKP, PKPB)

SOP baharu di MPAJ

Kena tunggu di luar sebab tak boleh masuk ramai-ramai dan orang awam TIDAK dibenarkan naik ke jabatan dan bahagian di MPAJ

Kita orang kena datang kerja hari-hari dik non!!!

Sama je PKP ke PKPP ke PKPB ke, aku dan Kak Yam tetap kena datang setiap hari!!!

Terselit sekeping gambar aku kemas almari dapur

Ni aku kemas alat-alat tulis dekat Bilik Ukur Bahan di Galeri


Dah siap kemas!


Ada orang wakafkan dan setiap jabatan / bahagian akan dapat satu kotak set ni. Terima kasih.

Seperti biasa bila dah dapat tu memang elok dok kat situ dan aku yang tolong kemaskan dan letak dalam bilik bos. Dia orang suruh wujudkan satu sudut khas untuk Wakaf Al-Quran ni.

Set lengkap Wakaf Al-Quran ni



















Cantik kan aku susun!

Aku dah susun kat atas kabinet bos

No comments: