Sunday 10 January 2021

BUB - JAN 2021 (RAHSIA RASMI, KEMAS BARANG BOS & GALERI)

Tiap-tiap tahun memang kena isi borang ni



Kemas-kemas barang

Ni aku kemas bilik bos dan almari kabinet yang ada dalam bilik tu sebab bersepah dan tiada ruang untuk letak fail-fail sulit yang ada. Unit Urus Setia memang guna banyak fail-fail sulit yang berkulit hijau ni jadinya memang perlukan banyak ruang dalam bilik bos untuk simpan. Dulu masa kat Integriti pun aku yang kemaskan bilik En.Rasul.






Dah kemas - aku cuma satukan balik jenis barang dan susun elok-elok.


Yang ni aku tak usik sebab ada banyak kertas dan resit-resit.

Atas kabinet





Buat sendiri tagging untuk kabinet fail tu

Ni kemas kat galeri pula - aku beli beg tu kat kedai Eko (beli sendiri tau!)

Beg yang ada tu kecil sangat dan tak muat nak isi barang-barang keperluan pendaftaran kita orang


 

No comments: