Sunday 20 October 2019

NUHA, NOVEL & BUKU BAHARU (BOOKCAFE) - 15.10.2019

15.10.2019
NUHA - MENGANTUK SANGAT LAH TU!

AKU SIAPKAN TEMPAT TIDUR KAT DEPAN SEBAB SENANG NAK PERHATIKAN DIA - TINGGAL AKU DENGAN MAK SAHJA KAT RUMAH DAN DUA-DUA  DUDUK DEPAN, KESIAH DIA NANTI KAN.






BUKU DAH SAMPAI PAGI TADI DEKAT OPIS

Kebetulan aku buka e-mel dan ada promosi di Bookcafe dan cari punya carilah, kali ini aku beli lebih daripada RM99 dan ada penghantaran percuma. Selalunya aku tak beli banyak buku dan memang kena bayar kos penghantaran. Ada juga buku yang aku nak dah kehabisan stok dan ada juga buku yang menarik perhaitan aku bila tengok kulit depan. Bila tengok isi di bahagian dalam yang disertakan, tak berminat pula.

Kalau buku motivasi, sejarah dan berkaitan ilmiah, aku secara perbiadi memang tak suka yang hanya tulisan semata-mata macam baca buku teks sekolah. Aku suka yang ada gambar, nota kecil kat tepi tu dan tulisan yang berwarna-warna. Contohnya macam buku motivasi Dr.H.M. Tuan Iskandar yang aku pernah beli dulu yang menarik minat aku untuk beli dan baca BUKAN beli dan simpan.

BEDUK DIKETUK


TERBITAN TELAGA BIRU

ADA 10 BUAH BUKU











No comments: