Sunday 15 January 2017

ULANG TAHUN KU - 14.1.2017 & HADIAH-HADIAH

Tahun aku tak ada buat majlis makan-makan seperti tahun sebelumnya....dah malas sebenarnya...cuma aku ada tempah kat Seri Kek saja untuk makan.....

DAH SAMPAI

MOIST CHOC CAKE SAMA SEPERTI TAHUN LEPAS CUMA TULISAN KAT ATAS TU JE YANG BEZA
APAM POLKA DOT...AKU ORDER NAK WARNA-WARNI DAN DOT-DOT WARNA PUTIH TAPI BILA SAMPAI DAPAT YANG MACAM NI....REDA JE LAH
LASAGNA DAGING...SAIZ S RM6 SEBEKAS
CHEESE LELEH TAPI BUKAN SEMUA AKU PUNYA...SHARE DENGAN ADIK AKU...SAMA JUGAK SAIZ S RM6 SEBEKAS...ADA PERASA PANDAN, COKLAT, VANILLA, STRAWBERI

BROWNIES
RUGGED CAKE
RED VELVET
GHOST CAKE...YANG BEZANYA DENGAN RUGGED CAKE CUMA CREAM YANG DIGUNAKAN SATU MASAM MANIS DAN SATU LAGI LEMAK MANIS
HADIAH DARI ADIK  :P


 

Dapat hadiah dari KSKK @ KESUKE (Kelab Sukan, Kesenian & Kebudayaan). Sepanjang kerja dari tahun 2010 tak pernah dapat....



 Hadiah dari sang bunda


Ni saja beli untuk makan tambahan pula mak aku kan suka kek blueberry.

Ni kek coklat...RM10 je!


 Ni kek blueberry juga RM10!


Walaupun dapat hadiah ni lambat sebab aku dapat masa hari ulang tahun adik aku pada bulan Mac TAPI aku nak samakan dengan hadiah yang lain, makanya aku letak juga dalam entri ni. Hadiah daripada kakak aku yang kedua (Angah).  Beg pegang (tak tahulah kalau ada nama lain) dan rantai kunci ni Angah beli masa pergi Pusat Kraf kat jalan Conlay tu dan adik aku pun dapat hadiah yang sama. Tahun lepas pun macam tu juga bila dia dapat biskut Famous Amos, aku pun dapat. Hahaha!!1


WARNA KESUKAAN AKU
'R' PANGKAL NAMA AKU DAN MENJADI SIMBOL@TANDA KAT RUMAH KALAU BARANG TU AKU YANG PUNYA!!1


Yang ni masa ulang tahun Rasyiqah, anak sedara aku yang ke 16 tahun pada 2hb Januari hari tu.

No comments: