Saturday 16 May 2015

REUNION 6 TANJUNG - 16.5.2015

Majalah Karisma - majalah sekolah kita orang
Sir Adzlan...yang dah lama aku cuba jejak. Akhirnya berjaya walaupun bukan aku yang berjaya sebab salah seorang kawan aku yang rapat dengan guru kelas kita orang yang dapatkan nombor Sir pada kita orang (Group WhatsApp)

 
Cikgu Safri - guru kelas merangkap guru Matematik & Sains masa darjah 5 & 6





GAMBAR KELAS 6 TANJUNG



PERTANDINGAN NASYID MASA DARJAH 6 & KITA ORANG DAPAT TEMPAT PERTAMA. HADIAHNYA 'WATER COLOR ' (MACAM BENTUK GAM 20 SEN DULU TU)
CIKGU SAFRI MEMANG TERKENAL KERANA MENGAKTIFKAN DIKIR BARAT & BOLA TAMPAR SEKOLAH. ANGAH DULU PUN PERNAH MASUK DIKIR BARAT NI


Memorabilia masa sekolah rendah dan memang tiada gambar aku sebab masa tu aku tak suka bergambar dan sememangnya aku seorang yang pendiam.
Gabmar masa sekolah memengah dan memanglah tiada gambar aku sebab sekolah berbeza....
Lepas sekolah - lagi lah tak ada gambar aku kan!
Kenangan masa majlis kawen Jijah yang sekarang merangkap Admin Group WhatsApp








SUHAILA@CULA YANG DATANG DARI PERAK
 
















Penangan roti bilis yang dah jadi roti iblis!!! Hahahaha...
Sesi bertukar hadiah



AMELIA@AMY - GURU BAHASA INGGERIS
KATANYA NI MOHD HAFIZUDDIN SEKARANG. MANA DIA ORANG CARI GAMBAR NI...
MOHD SYUKRI DAH JADI AHLI BOMBA
 

No comments: