Wednesday 29 April 2015

PBAKL 2015 - 27.4.2015 (BHGN 2)

Aku rasa ni entri yang paling panjang sepanjang aku terlibat dengan dunia blog ni...Maaflah ye kalo korang penat nak scroll satu per satu gambar yang post ni. Bukan apa aku malas nak pecahkan gambar ni kepada beberapa bahangian seperti selalunya.


Ni adik aku punyer, dia buat untuk kawan-kawan dia
Untuk anak buah aku Iman dan Wafi

Buku cerita kanak-kanak
Kisah Lagenda di Malaysia - buku kanak-kanak
Adik aku punya jugak!


Hah, yang ni aku punya!!
Buku Tora Datang Lagi ni memang dekat dengan aku kerana sebahagian besar yang diceritakan pernah aku lalui masa zaman kanak-kanak aku. Mungkin budak-budak sekarang tak reti dan tak faham apa yang diceritakan dalam buku ni termasuk adik aku...hahahaha
Lagi buku adik aku
Kiriman dari Kak Hani. Aku beli apa yang aku rasa sesuai utk anak dia. Lawak Kampur request dari K.Hani sendiri dan yang aku beli ni edisi terbaharu di pasaran
 4 buah = RM10
Semua buku adik aku beli kecuali Aku Budak Kampung...satu tu aku yang punya...
Yang ni aku yang punyer. Murah gila dari RM49.90 dapat RM 10 & ada yang dapat RM30++ rasanya


Hmmm...adik aku punye lagi daaa...

Hmmm...adik aku punye lagi daaa...

Hmmm...adik aku punye lagi daaa...untuk budak2 yang dia ajar tuisyen

Hmmm...adik aku punye lagi daaa...

14 Jan - bulan kelahiran aku
24 Feb - bulan kelahiran Angah
4 Mac- bulan kelahiran Adik
23 Jun- bulan kelahiran Emak

 29 Jun - bulan kelahiran Along

 29 Jun - bulan kelahiran Arwah Abah




Buku resepi untuk mak


Nurul punye do booth Lawak Kampus
Buku aku
Yang ini jugak aku punya

Juga yang ini
Dan yang ini
Saja je letak resit-resit ni....

Adik aku punye...trip ke PBAKL kali ke-2
Aku siap buat research buku apa yang nak dibeli....hahahah. Ada yang aku beli dan ada yang tak sebab aku dah terbekenan buku yang lain.

No comments: