Saturday 28 June 2014

KLIHF 2014 - PART 1


'Talk' Prof. Dr. Muhaya tapi masa aku dan adik aku sampai dah nak habis dah....

Iron Lady Malaysia - Datuk Maznah Hamid

Bersama Yatt Hamzah...she is so friendly
Boleh pula matanya terpejam...tak apalah just nak post kat entri..huhuhuu.....
Snap jer sebab kalau nak snap gambar dia seorang memang tak dapatlah jawabnya..berkerumun di boothnya yang kecil tu.

Dengan Altimet
Antara booth yang ada

Minyak wangi..ada promosi beli dua RM200 dapat percuma 1...agak-agaknya aku beli tak minyak wangi ni yang katanya tanpa alkohol dan oleh dibawa solat yang didatangnya dari negara Arablah..Arab yang mana satu...Mesir, Iran, UAE...

Ni bukan nak ambil gambar perempuan yang tengah amik beg ni ya... aku cuma nak snap nama kedai tu Parfum de Papillon

Lagi booth yang ada di KLIHF
Koleksi jubah yang membuatkan aku rambang mata




No comments: