Monday 3 June 2013

QOUTES: LUAHAN WANITA

Mungkin ada suka meluahkan perasaan melalui medium di atas. Aku? Mungkin juga. Adakalanya aku suka meluahkan apa yang aku rasa dalam puisi dan cerpen-cerpen yang pernah aku hasilkan. Muzik tu adalah juga bila mana aku dengar radio sajalah, kalau tak tak adalah dibuai dek lagu-lagu yang bersangkutan dengan perasaan kita pada waktu itu. Sebenarnya ada hasil karya aku tu menggunakan nama sebenar mereka yang berada di sekeliling aku tidak kira cikgu, kawan rapat, kawan tak rapat, kawan hai-hai bai-bai pun boleh, teman sekerja, bos, orang atasan, jiran-jiran mungkin ada juga. Nasiblah kalau orang tu baik dengan aku jadi wataknya menjadi protagonis (betul ke tak ni yer?) dan kalau sebaliknya memang confirm jadi antagonis. Sapa yang makan cili dialah yang terasa pedasnya kan...kan..kan...

No comments: